fredag :)

ja nu är det fredag och fredags myys XD. skolan idag var helt okej, hade inte så ansträngande lektioner så det var skönt :). vi i klassen vill åka iväg på en klassresa så vi försöker samla ihop pengar XD hittils går det rätt bra, jag bakade cupcakes igår och så gick vi runt och sålde dom på skolan idag :) dom gick åt som smör i solksken, haha, alltså dom tog slut på en gång och vi tjänade ca 160 kr på en halvtimme :D kändes bra! ;) vi ska fortsätta med fikasäljandet varje fredag så kanske vi kan åka någon stans sen i trean :D här kommer lite blder på mina cupcakes :p


jag blev faktiskt väldigt nöjd med dom XD och det blev dom som köpte dom också :D (recept på mina cupcakes finns i min blogg i ett tidigare inlägg :p om ni vill testa)


Kommentarer♥
Postat av: Johanna

Dom ser väldigt goda ut och det tycker till och med jag som inte äter cuppcakes :P

Vi syns ikväll kram <333

Vi måste snacka om gävle ikväll!

2009-11-28 @ 11:11:06
URL: http://jojosplace.devote.se
Postat av: S A N N E ♥

dom såg ju jättegoda ut :)

2009-12-03 @ 15:23:53
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0