filmtips :)

var med michaela igår och hade filmkväll :) vi hade jättemysigt, åt en massa kladdkaka och popcorn :D filmen vi såg var the proposal. dom flesta kanske redan har sett den, men måste ändå tipsa er om den XD för den var riktigt rolig :p hade hört innan att den skulle vara kul och det var den verkligen, skrattade nästan hela tiden :D  

sevärd film!! :D



Kommentarer♥
Postat av: Anna Nordin

Den filmen såg jag på flyget från thailand! ;) Eller okej jag ska vara ärlig, jag somnade typ 30minuter in i den, menmen jag har ju sätt lite iaf :D

2009-12-04 @ 20:43:43
Postat av: Lovisa

Hej visst är filmen jätte bra. Jag har nog sett den filmen 4 gånger nu.vad du har en jätte bra blogg.

2010-01-31 @ 19:09:19

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0