detta har jag gjort i helgen..

hej hej ;) sitter just nu på bibloteket och har pluggat med två kompisar i klassen (pannida och louise :D) vi ska ha en redovisning på måndag så vi har tränat lite på det :) igår var jag och pannida i stan och kollade på lyslördag, hela stan tändes med både levande och elektiska ljus :) det var jättefint :) när vi kollat på alla ljus gick vi och fikade varm choklad och en stor blåbärsmuffins XD i fredags var jag på fest med klassen. vi var hos linn, jag stannade inte så länge, men vi hade kul :D har ni gjort nått kul i helgen? kram eila


Kommentarer♥
Postat av: Emelie

Du verkar ha haft en bra helg iaf:)

2009-11-22 @ 14:35:57
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket:) Joorå det har jag haft faktiskt

2009-11-22 @ 21:38:27
Postat av: sanna boholm

hej eila, du har världens finaste blogg! jag tycker det är jättekul att kolla på den!! hoppas du inte slutar blogga kram! :D

2009-11-22 @ 22:44:53
URL: http://sannaboholm.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0