bluebox har..

..verkligen söta saker, blir alldeles till mig när jag tittar på deras hemsida XD allt (mycket iaf) är ju så gulligt XD kolla bara in dessa sötsaker...

denna söta teburk skulle jag inte säga nej till, teet i är i smaken kinesiskt citrus te, låter rätt smarrigt tycker jag :)

så otroligt söta läppbalsam, skulle vilja ha den med hallonet på, men alla är söta :)

ska man baka så ska det vara med stil, eller hur? :P här är iaf en riktigt söt muffinsform, bakningen blir ju så mycket roligare när man har lite sötare prylar :D kostar 49 kr för 20 st formar, funderar nästan på att beställa hem några, jag som nästan bara bakar muffins, skulle ju vara passande, eller så får jag önska mig i julklapp :)

härligt body butter i lite gammal stil, men ack så söt! :D luktar säkert väldigt gott också :D  



kanske inte så smickrande utseende på dessa tofflor, men däremot har de en smart funktion, man kan nämligen stoppa in dom i micron och värma upp dom, sen är det bara att stoppa ner fötterna och mysa :D tänk vad härligt att sicka ner fötterna i ett par varma tofflor en kall vinterdag när fötterna fryser ;)
om ni själva vill kolla på allt annat sött som bluebox har så är addressen här--> http://www.bluebox.se
sov gott sötisar /eila :)

Kommentarer♥
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha vad kul att du med såg den filmen! tyckte den var väldigt rolig och lättsam:) Kram!

2009-11-08 @ 23:37:41
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: linn

SVAR, ja precis det tycker jag oxå :).

jaha gud vad kul :).

ja brukade tävla i längd och tresteg och sprint.

men är skadad nu så får bara tävla i sprint, stav och kast :(...



jag älskar stav (a)



kram

2009-11-09 @ 16:13:50
URL: http://ettlivsomlinn.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0