min helg ;)

har inte skrivit på ett tag nu så tänkte bara berätta vad jag gjort de senaste dagarna ;) I fredags var jag på stan med stina n, vi hade jättekul. jag köpte en tröja och stina köpte 2 tröjor och ett par shorts ;) sen åt vi på subway, tog en jättebod kyckling sub.  I lördags (igår) så var jag på spa maskrosen på södra berget. det är så otroligt skönt att vara där, så avkopplande och mysigt, kunde äntligen släppa all stress med pluggning och skolan. åkte dit ca kl 3 och kom hem ungefär halv 8 tror jag och då så var jag så trött att jag såg på tv ett tag och sen gick jag och la mig. söndag (idag) har jag vart med stina <3 vi sjöng lips ;) och sen åkte vi till ica och köpte glass. efter glassen åkte vi till dyket, skulle se hur varmt vattnet hade hunnigt blivit, men kan ju bara säga att det kommer ta ett tag innan man kan bada, det var svinkallt ;) nu hoppas jag på en massa sol så att man kan bada tills skolan slutar ;)  kram eila

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0