tjena tjena

har inte hunnit eller kunnat blogga på ett tag nu, anledningen: jag är på semester ;) just nu är jag i biskopsarnö, jag tror inte särskilt många människor vet vad det är eller vart det ligger, då ska jag förklara det ;) det ligger i Mälaren mellan sthlm och Uppsala, en jätte mysig ö där jag och min familj har tillbringat 4 dagar nu, under dessa dagar har vi hunnit bada och sola i massor, och även paddlat kanot ;) jag  har haft en lugn och avkopplande semester här på ön. imorgon reser vi iväg till våran släkt i Värmland och stannar där i en vecka ;) skriver mer om vad jag gör där senare. men det viktigaste är väll ändå att min och michaelas stockholm semester äntligen har blivit av, men kommer med bilder och fakta om hur vi hade det (även det ) senare, för just nu har jag inte tid ;) har en lillasyrra och en pappa som just nu tjatar på mig att gå och äta kvällsfika, sanna som min lillasyster heter har också en blogg, kolla gärna in hennes också (önskemål från sanna) sannaboholm.blogg.se :) har även sett på sommarteater här på ön, den var bra och min pappa medverkar i den (pappas önskemål att jag skulle skriva det, han blir ju ledsen om jag aldrig skriver om honom i min blogg haha, nä skojja) ha det så bra allihopa, måste gå och äta nu ;) kram eila  

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0