slut på skolan, nu blire bite line!!!

japp, nu är skolavslutningen över. vi startade med att sjunga "idas sommarvisa" och sen fick vi tårta , jordgubbstårta ;) efter tårtan så skulle stipendium delas ut, och gissa vad.... jag fick stipendium!!! blev typ hur förvånad som helst, och asglad!!! jag fick stipendium för berömmande personlig utveckling, vet inte riktigt vilket ämne som stipendiumet var för, eller om det var för alla ämnen i vilket fall så fick jag 500 kr :D vilket kändes väldigt bra eftersom det innebar mer pengar till stockholm :DDD efter stipendieutdelningen så var det lite underhållning, rektorns tal och sen skulle vi sjunga "den blomstertid" och sen fick vi betyg fast jag visste typ vad jag skulle få i alla ämnen, mina betyg bestod mäst av vg,n men även 4 st mvg,n men inget g så jag är faktiskt jättenöjd med mina betyg :) snart så sticker jag och typ 14 till iväg till bite line, vi ska fira att 9,an är slut :) har inte riktigt bestämt vad jag vill ha för mat, men tror att det blir pizza ;) ska nog åka nu så att jag inte missar bussen till stan, pussar från eila :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0