kväll ;)

nu har jag, michaela, stina, stina, anna, sofia, malin, vickan, klara, josse, hanna, jessika, cassandra, caroline (hoppas jag inte glömt nån nu :D ) varit på bite line, jag tog pizza, med ananas, lök, banan och vitlökssås, jättegott var det ;) efter maten tog typ alla glassbuffé och jag fick smaka av michaela :D <333 efter bite line gick vi ut på stan ett tag, det var ett band som spelade på torget, så vi såg dom. musiken var väll inte direkt min stil, killen som sjöng skrek hela tiden,  jag och michaela blev lite less, så vi åkte hem och nu sitter jag här hemma vid datorn ;) hade tänkt att se någon film ikväll, så bye bye, nu går jag och ser jakten på lycka, (har blivit tipsad om stt den ska va bra)  kramkram eila :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0