kallt, kallt och åter kallt :(

nu är jag hemma igen, från ett soligt stockholm till ett kallt sundsvall, känns inte som ett bra byte att lämna härliga stockholm och komma hem till det här. idag ville inte graderna stiga högre än 10c och jag har gått omkring i vinterjacka ute, hur tråkigt är inte det när det är juni och midsommarafton imorgon!!! nä nu måste vädret skärpa sig innan jag flyttar utomlands!!! ;) men jag möttes inte bara av dåligt väder när jag kom hem utan även min kära mormor och morfar, dom ser jag inte så ofta eftersom de bor 8 timmars resa härifrån, vilket är lite tråkigt ibland. men nu är de här och jag har spenderat dagen med att hjälpa morfar i trädgården och mormor i köket, trevlig dag ;) så har jag även visat mormor min blogg och hon tyckte att den var så fin och hon skulle fortsätte att läsa den :D vilket kan behövas, jag tror inte att jag har så värst många läsare, men ni som faktiskt läser den- kramar och pussar till er!!! ha en jättebra midsommar nu och så hoppas vi på fint väder :) kram eila

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0