berga :)

sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 9, sticker då till sofia för att sen åka till berga med skolan, men om det regnar kl 9 så får jag stanna hemma :D skulle ju vara trevligt om himlen kan släppa ner lite regn just då så kan jag ha en mys dag framför tv,n ;) men bara för att jag vill att det ska regna kommer det säkert inte göra det ;) kollade just efter sommarjobb, trodde inte att det fanns någon som fartfarande hade annons om sommarjobb, men det fanns det, som jordgubbsplockare dessutom, typ det bästa jobbet men kan få, att bli brun och tjäna pengar samtidigt låter väldigt bra. problemet är att jobbet är i örnsköldsvik,  men mamma kände nån som bodde där, kanske kan jag få bo hos dom i två veckor ;) är det någon som har lust att följa med dit så är det bara att säga till, att vara där ensam där låter ju inte så lockande ;) sista anmälan är den 30 juni :)  kraam eila :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0