äntligen!!

jaa! nu är jag klar med allt i skolan! kan inte fatta att jag har gjort allt i grundskolan, men det känns otroligt skönt  och om 10 dar bär det iväg till stockholm med michaela <33 då ska vi fiiira!! vi bokade bussbiljett till stockholm idag, det kostade 440 kr, men alldeles nyss hittade jag en bussresa för bara 220 kr, funderar på om vi ska boka om, men vet inte om det är värt det ;) får se hur vi gör, på ett eller annat sätt ska vi iaf dit :) johanna och jag var på stan idag, jag hade tänkt köpa ett par shorts på cubus, men så blev det inte för dom var slut, då gick vi till bik-bok och dom hade rea, halva priset på allt i butiken, vi var där i typ flera timmar tror jag ;) nästan iaf. jag hittade ett par shorts och en klänning :) johanna köpte ett par jeansleggings. Nu  ska jag gå och dricka hallonsmothie ;) ha det så bra kram eila ;)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0