birsta med michaela och sofia

i dag vaknade jag av att väckarklockan ringde, klockan 9, kändes faktiskt lite motit att gå upp redan då, eftersom jag nu under flera veckor varit bortskämd med att kunna gå upp vid 1 och äta frukost vid 2, men tror att det ska bli andra vanor nu, man vill ju inte sova bort hela sommarlovet heller ;) anledningen att jag ställde väckarklockan var för att jag, sofia och michaela skulle till birsta. jag hade planerat att shoppa ett par skor. jag tog moppen till kvissle och sen tog vi bussen till birsta, bussresan var kul, men det har man ju alltid med dessa två, även om birsta buss shofören var typ sundsvalls argaste!!! när vi kom fram så stack vi direkt in i shoppingcentret :) vi gick till en massa affärer och michaela var den första att hitta något hon ville ha, nämligen två böcker från akademibokhandlen, sen köpte jag också en bok och sofia köpte en film-rädda willy, sen köpte michaela också en film-bekännelsen. jag köpte även en tröja, på bikbok, det var 75% i nästan hela affären, så jag kunde värkligen inte låta bli att köpa den ;) jag hade gärna köpt alla tröjor jag testade, men tuvärr tillät inte min plånbok det, så det blev en tröja, men jag känner mig jättenöjd med mitt köp. vi åkte hem ca klockan 5 tror jag, men nu har jag redan skrivit alldeles för mycket, jag tråkar ju ut mina läsare ;) haha, kram på er och sov gott nu :) /eila

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0