stan med sofia

jag sov över hos sofia inatt, hade en jättemysig kväll, vi såg film och satt vid datorerna;) filmerna vi såg var våran älskade twilight som vi båda sett ett antal gånger nu ;) och rallybrudar med eva röse, så jäkla bra film och skådespelare :D vi somnade sedan vid två snåret ;) nästa dag vaknade jag ca kl 10, men inte sofia den sjusovaren ;) haha, hon vaknade nångång vid 12 tror jag.

nästa dag vi gick upp och åt frukost och sen bestämde vi oss för att åka till stan, så det gjorde vi :) under vår stanrunda shoppade jag ett skärp, (stort, vitt, brunt och assnyggt !!) jag köpte även en bh i färgen turkos med silverränder från hm ;) som vanligt när jag shoppar så köpte jag på rea ;) i love sale!! sofia köpte (också) ett skärp, men det var smalt, silvrigt och assnyggt ;) och ett par solglajjor ;) när vi var nöjda med vår shopping så köpte vi glass på macdonalds och som vanligt blev det marängswiss (förlåt om jag har stavat fel nu XD). ca klockan 5 åkte vi hem för att åka hem till sofia igen, ta med oss hyrfilmerna och lämna dom på ica ;) dom skulle ju lämnas in klockan 6.

jag har gjort nått jättedumt som jag ångrar och kommer ångra varje månad när räkningen kommer, jag registrerade mig på nån sida som sa att jag var exklusivt inbjuden till att vinna en lsd tv och att jag i princip redan hade vunnit den, det lät ju jättebra tyckte jag, men gud vad dum jag var, för i och med den regisreringen är jag nu tvungen att betala 50 kr i månaden. faaan också, där rök dom pengarna :( :( inte mycket kan man tycka,  men på ett år blir det betydligt mer än 50 kronor, aahh vad dum man kan vara ibland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0