min dag :)

idag har jag inte gjort så värst mycket, men tänkte ändå skriva om hur min dag var ;) jag vaknade halv 12, det var väldigt skönt att sova ut så länge, även om det kändes som om jag sovit bort hela dagen ;) jag klev upp, gjorde ordning frukost, som bestod av fil flingor, macka med gurka och juice ;) jag åt frukosten ute i skööööna solen, äntligen kan jag njuta av solen, har ju varit för sjuk för att kunna göra det tidigare;)
när jag ätit klart så ville min lillalilla syster ;) sanna att jag skulle följa med henne och hennes två kompisar och gå ner och bada nedanför vårat hus, så jag ställde upp och hängde med ;)  inte för att jag tänkte bada, då skulle jag ju bara bli liggandes ännu flera dagar och vara förskyld (det är svinkallt i vattnet), så jag hade inte tänkt mig någon längre visit vid badet eftersom jag inte ville bada ;)
 det fanns faktiskt en hel del att göra vid badet, alllt detta hann  jag iaf med ;) solade, läste, åt glass, badade fötterna och fottade sanna och hennes kompisar, dom var så söta när dom sprang omkring och letade stenar, badade och allt vad dom gjorde ;) vi gick hem ungefär vid 5, och då ångrade jag att jag inte hade förbjudit stenletandet ;) dom måste ha plockat sten för flera kilo, och gissa vem som fick bära hem alltihop eftersom dom inte orkade, jo jag såklart ;) menmen, jag fick ju mig en rejäl styrketräning så jag ska väll inte klaga ;) jag duchade och fixade mig när jag kom hem och exakt kl 6 satte jag mig på moppen och stack till sofia. mer om vad vi gjorde skriver jag sen, för nu ska jag och sofia se prinsen och jag ;) jag måste nog snabba mig annars somnar väll sofia, hon gick upp kl 4 imorrse, men godnatt och sov sött allihopa så ses vi imorgon :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0