min dag i bilder :D


min superhärliga frukost <3<3<3 som bestog utav:
1 tallrik fil och yougurt
mycket k-special
massor av bär!!! hallon, blåbär och lite jordgubbar
bär till frukost är underbart XD speciellt om dom är egenplockade ;) som ni kanske ser så är jag en ganska dålig fotograf, skärpan kom bakom skålen och inte i den, men som man säger  träning ger färdighet ;) haha
efter frukosten gick jag ut till happy <3 våran lilla bäbiskanin, hihi XD rolig bild eller hur ;) han ser så förvånad ut, och så har han spån överallt XD hehe. buren ser kanske inte så ren ut, men freja, min syster städade den idag, så nu är den ren och fin :)
<--------michaela :)
i dag hade vi lyckan att få sool :) :) så klockan 12 bar det av till berga med michaela och anna :) vi solade, badade, åt glass,läste tidningar och hade allmänt trevligt XD XD <------ anna ^^,<---jag läser i en av michaelas hälsotidningarXD och inte ett moln så långt ögat kan nå... XD sommaren är kort na na na det mästa rinner bort na na na na men lyssna på mig, solen skiner, kanske bara idag :D nån som känner igen texten ? XD XD (denna låt sjöng vi alltid på skolavslutningen i grundskolan XD)
när vi kände oss färdiga på berga så åkte vi hem. jag skulle på teater repedition på svartvik och det var min tur att ta med fika, så jag gjorde mina favoritmuffins =  hallon och vit choklad ;) sen bytte jag om och så här blev resultatet ;) = kvällens outfit som bestod av: tröja från bikbok, leggigs från lindex, halsband från ur&penn och armband från solo :) när jag bytt om åt jag middag och sen stack jag till teaterrepet :D så var alltså min dag XD hoppas ni haft en lika bra dag som jag, hihi :) nu måste jag sluta skriva och gå till sängs :) sov gott allihopa!!! <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0