måla och pizza ;)

nu ska jag snart sätta igång att måla om i min garderob, tapeten som var där innan var enligt mig förfärlig, grön med oranga prickar och blommor, nej det var verkligen ingen bra kombination, så nu ska allt bli vitt!! vilket ska bli väldigt skönt :) hade även tänkt fixa lite smartare förvaring i min garderob så det blir lätt att hitta alla mina kläder XD men innan jag börjar måla ska jag äta mat, hämtpizza, som pappa just nu är och handlar ;) känner mig ganska onyttig nu och har dessutom inte tränat på hur länge som helst ;) nej, nu måste jag verkligen skärpa mig!! hade tänkt lägga upp före och efter bilder på hur min garderob blir ;) så det får ni se när allt är klart, förresten, jag har glämt att säga (eller skriva då) att jag har köpt en kamera nu, en svart samsung (digitalkamera) så nu ska jag börja fota som en tok XDXD nädå, men mer bilder ska det iaf bli på bloggen :) kramar eila

Kommentarer♥
Postat av: J

Vad är det för speciellt med vitt jag föstår mig inte på dej och mamma ni ska ha vitt överallt...

Hahha Kram på dej gumman <33

//J

2009-07-29 @ 21:07:19
URL: http://jojosplace.devote.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0