hos sofia :)

just nu sitter jag och sofia i hennes datarum med varsin dator, jag vid hennes bärbara och sofia vid den vanliga ;) jag har ju varit borta på semester och kom hem på torstag kväll så har inte sett varken sofia eller någon annan från klassen (eller föredetta klass :( sorgligt) på typ två veckor så nu ska jag ta igen den tiden genom att vara med alla ;)  i fredags var det ju gatufest, jag var där dom bästa- sofia, michaela, stina och stina (men inte anna, hon var bortrest) vi hade en jättebra kväll med mycket sol, godisremmar och lena & orup :) vi såg även miss li och ulf lundell, men lena och orup var klart bäst, jag och michala stannade till sista tonen!! tråkigaste under kvällen var att sofia blev sjuk :( :( hon frös och var allmänt dålig, så hon åkte hem typ kl 11. stackaren!!!  puss ock kram från eila :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0