en härlig cykeltur ;)

i morse vaknade jag så tidigt som klockan 8, men hade verkligen inte lust att kliva upp, så jag sov vidare ;) men klockan 10 blev jag väckt igen av mamma som sa att frukosten var serverad, jag sa väll något liknade med- ja jag kommer. men så blev det ju icke, jag råkade somna om och vaknade inte förrän en timme senare, vid 11, kände då att jag nog inte skulle sova längre eftersom jag riskerade att sova bort hela dagen XD XD haha.
 så jag gick alltså upp och gjorde i ordning frukost ;) precis när jag hade fixat frukosten och var på väg ut för att äta den så ringde michaela, hon frågade om jag ville följa med på en cykeltur, till stan. jag visste inte riktigt om jag kunde (eftersom jag fortfarande var lite förkyld) men jag sa att jag skulle ringa upp, och det gjorde jag, en halvtimme senare och sa att jag ville följa med :) så jag packade lite fika och så stack jag iväg.
Anna skulle också med så på vägen till michaela möttes jag och anna och så cyklade vi till michaela. när alla var samlade bar det iväg, men vi ångrade oss, vi åkte inte till stan utan till berga (havsbadet). vägen till berga är mysig så vi njöt av cykelturen ;) när vi kommit fram bestämde vi oss för att lämna cyklarna och gå ner till stranden. vi badade inte utan satt bara på stranden ett tag och fikade och solade oss lite ;) när vi kände oss klara så kom vi på att bengt, vår gamla lärare, bor i berga, så gissa vad vi gjorde då, jo vi letade runt i hela berga efter en röd bil, ett timmrat hus och en badtunna, för det var det ända vi visste om bengts hus ;) det låter kanske lite annorlunda att vi ville hitta vår gamla lärare, men vi visste att han skulle bli jätteglad, så vi letade på, men vi hittade inget hus som passade in på hur vi trodde hans hus skulle se ut, så då stack vi hem igen ;)
 hela denna cykeltur blev kanske någonting runt 2 mil, så vi var ju riktigt duktiga, nu ska jag vara ännu mera duktig och måla klart nere i hallen och tjäna lite pengar :) kram på er och hoppas ni haft en lika bra dag som jag <33 eila

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0