härlig bild och härlig dag :)


bilden knäppte jag i Stockholm förra året, tyckte den blev ganska cool, men har ingen aning om hur jag lyckades typ klyva den XD aja, i vilket fall så gillar jag den.
idag har jag vart med michan :) vi tog oss en liten cykeltur till åkersviken, där gick vi in i skogen för att plocka blåbär, vi plockade väl iaf i två timmar tror jag, men när vi var klara så hade vi ändå inte fått ihop så jättemycket, eller jo, fast inte i bärburken utan i magen XD haha. det var iaf jättetrevligt och vi trivdes i skogen XD så vi bestämde att vi skulle tälta någon dag, det skulle ju vara jättemysigt :)

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

jag minns tyvärr inte vad den hette.. Tack så mycket! =) du har också fin blogg! Följ gärna min blogg via bloglovin =)

2009-07-26 @ 22:21:06
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: MichAN

guud, vad trevligt vi hade det. Vi blev dock vldigt blåa om både munnar och fingrar =) Gott var det i alla fall :P vi mååste tälta!!! =) <333

2009-07-27 @ 20:10:55
URL: http://michaelabergsten.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0