godnatt ^^,

nu hade jag tänkt gå och lägga mig och läsa min bok "brevvännen" som förövrigt är en skitspännande deckare och hadlar om detta: brevvännen av Ally Kennen
"När 15-årige Chas hittar en websida som uppmanar folk att brevväxla med dödsdömda fångar, tror han att det kommer bli spännande att få brev från en mördare. I breven han skriver låtsas han vara sin egen mamma. Men svaren han får är både märkliga och skrämmande, och när hans nya brevvän oväntat friges, vänds Chas redan problematiska liv upp-och-ned, och han vävs in i en livsfarlig spiral av lögner och missförstånd." värkar den bra?? det tycker iaf jag så jag rekommenderar den!
<------ läs den XD

Kommentarer♥
Postat av: Alexandra

Älskar den boken :)

2011-04-15 @ 10:55:43
URL: http://alexandraraphea.devote.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0