köpa kamera??

jag funderar på att köpa en kamera ;) så jag har kollat runt lite grann efter snygga och bra kameror, men som inte är för dyra ;) jag hittade några digitalkameror för 990 kronor, jag tyckte dom såg bra ut, och så var dom ju ganska billiga :D och så har jag varit och kollat på en kamera hos jennie, en samsung (den på bilden, fast i svart) den kostar bara 500 kronor, ett jättbra pris tkr jag :) men nu har jag hittat ytterligare en kamera, på tradera (kameran som är på bilden) och priset låg på 100 kronor när jag kollade, så då la jag också ett bud på 250 och ett till på 300, får se vart priset hamnar tillslut, på lördag, då är budgivningen slut och då får jag även se om jag får köpa kameran eller ej XD XD ha det bra :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0