juulloov!! :D

idag fick jag äntligen lov! väldigt efterlängtat kan jag säga :) innan vi gick på lov såg vi film med klassen och drack glögg och åt pepparkakor, var så mysigt så :)
Efter skolan följde jag med cecilia till stan ett tag, sen åkte hon hem så då gick jag och stina på stan och fixade med en julklapp till sofia. vi träffade michaela på stan, hon skulle också köpa julklappar XD när vi hade pratat ett tag så kände vi att vi var hungriga så vi gick till subway och åt, mycket gott :D nu sitter jag och stina och lyssnar på musik och har precis bytt julklappar med varandra :) jag fick en stor härlig kopp som jag önskat mig och örhängen :) var jättefina presenter tack stina<3 ikväll ska jag packa in de sista julklapparna :) kram på er :)   
 
ungefär så här ser det ut hemma hos oss nu, det har snöat riktigt mycket, härligt tycker jag, man får julkänsla :) 


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0