dan före dopparedan :D

snart är det juul! :) jag har nästan allt iordning, alla julklappar är köpta och nästan alla är inpackade, men ska göra det sista snart. igår var det julklappsinslagning för hela slanten, blev total kaos i mitt rum ;) hihi, men är det julklappsinslagning så är det XD. om ca en timme åker jag och familjen mot gävle för att fira jul där, hoppas det är lika mycket snö där som här, har nog aldrig varit så här mycket snö vid jul som nu :D iaf här, det är så myysigt! :) nu ska jag slänga ner det sista i min resväska, sen bär det av mot gävle :D där jag inte kommer ha tillgång till dator :( så jag får säga god jul nu istället
GOD JUL ALLIHOPA! :D kram eila :)

så här såg mitt rum ut igår när jag packade in julklappar XD och jag som precis hade städat :O haha


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0