rallybrudar <3

jag har sett en hel del film på sistone, så jag tänkte skriva här vilka det var och vad jag tyckte om dom :-D

1. rallybrudar- "Rallybrudar utspelar sig i ett litet samhälle i värmland under 1960-talet. Mitt i vardagsidyllen befinner sig Ulla (Eva Röse), som arbetar som veterinärassistent i Torsby, men som drömmer om ett liv som rallyförare. Birgitta däremot gör allt för att slippa sin pappa som vill att hon ska ta över gården och gifta sig med en tråkmåns. Ulla och Birgitta ger sig in i en av de manligaste sysslorna - rally där de tillsammans kan förverkliga sina drömmar. Något som byns manliga invånare har svårt att acceptera, detta gäller även Ullas egna pojkvän Kenta som jobbar som bilmekaniker." jag tyckte rallybrudar var en jättebra film och det var härligt med en tjej som vågade stå emot alla männen för att förvärkliga sin dröm, en film man blir glad av!! :) ett plus var att det är eva röse som har huvudrollen, och hon är ju så jäkla bra!! så till alla som inte har dett den- gör det XD

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0