stockholm

jag sa ju i förra inlägget att jag skulle skriva om hur jag hade det i vår kära huvudstad, och jag hade faktiskt skrivit ett riktigt långt inlägg om det, men innan jag hunnit lägga ut det på bloggen så råkade mamma radera allt, så nu orkar jag faktiskt inte skriva om det, men i helgen då ska jag nog skriva ett riktigt blogginlägg tror jag :)
 men tills dess kan jag ju bjuda på lite bilder från sthlm och även min shopping så att ni inte tycker jag är för tråkig ;)
varsågod, lite bilder från mig till er XD

plattan, mycket folk, stora hus, många bilar = stockholm XD
 
viii<3 detta blev faktiskt den enda bra bilden på oss, för jag blundade på alla andra XD

vår lilla lunch, som bestod av baguette, gurksallad, mer och kladdkaka XD

så här såg all vår shopping ut efter 3 dagar i stockholm, enskilda bilder kommer under XD

här kommer min shopping då ;)
hårband från gina trikot 89 kronor, örhängen från hm 29 kronor och så ett armband som jag fick i en tidning jag köpte till resan (veckorevyn)

shorts från hm 49 kronor

t-shirt från gina trikot 99 kronor
sådär, det var halva delen av shoppingen, men till helgen kommer mer ;) håll ut tills dess, haha XD

Kommentarer♥
Postat av: pia ♥

sv: tack! :) vad glad jag med blir! härligt med shopping i Stockholm! :D Kram på dig

2009-08-26 @ 22:23:16
URL: http://piakristina.blogg.se/
Postat av: Jannika

ååh vad jag saknar stockholm och DIG! :( <3<3

2009-10-22 @ 19:46:19

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0