sims och sol=

ingen bloggning :( har varit lite dålig uppdatering på bloggen i några dar nu, sorry :( men jag har varit lite upptagen, en anledning är att vi precis har skaffat the sims 3 och  jag är helt förälskad XDXD det är såå kul, så jag har suttit fastklistrad vid det i två dagar XD en annan anledning är att det har varit soligt och fint väder så jag har vart ute :) och sen så har ju vårat lilla tremänning rasmus (som är några månader gammal) kommit och hälsat på idag :) så jag har myst med honom hela dagen :) ja det är väll vad jag sysslat med dom senaste två dagarna ;) imoorn skullen det också bli sol, så kanske inte blir så mkt blogg då heller, men vi får väll se ;) nu är klockan sent och jag ska gå och sova XD så, god natt alla!! kramar eila ;)

Kommentarer♥
Postat av: jossan

jättefin blogg! :D

hur har din dag varit? (:

2009-08-09 @ 11:11:54
URL: http://jossan-n.blogspot.com
Postat av: Anonym

sv: men vilken sammaträffning:O brukar ju inte vara många som får tag på färska blåbär och sen äter det med special-k och yoghurt, haha och cykla gjorde vi båda med. Glad att du tycker om min blogg och sättet jag skriver på:D



the sims har jag aldrig spelat, men det är säkert kul:)

2009-08-09 @ 14:18:16
Postat av: saga

haha vad snällt av dej :D

haha desamma :D

vad gör du då?

2009-08-09 @ 18:42:41
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0