nyklippt!!

japp, som rubriken säger så har jag nu klippt mig (eller, inte jag då, utan en frisör XD), fast inte nå mycket direkt, bara lite i topparna och så klippte hon till luggen lite (den hade växt sig så himla lång så jag såg nästan inget XD) men jag känner mig mig nöjd med klippningen iaf, speciellt eftersom jag fick den gratis (hon som klippte mig var en kompis till mamma) om exakt en vecka åker jag till stockholm, och jag lääängtar :D det ska bli så kul, jag åker dit med en kompis jag inte träffat på typ 3 år, jannika :D vi har känt varann sen jag var 8 år tror jag, så det ska bli så kul att träffas igen :) men nu ska jag inte skriva mer utan gå och packa iordning för imorrn, ska träna ett styrkepass på ego igen imorrn XD sov gott alla!! :D

Kommentarer♥
Postat av: jossan

sv: åh tack! ja, bilderna e tagna med en undervattenskamera :D

ha det bra i stockholm ;D

/jossan (:

2009-08-13 @ 17:50:19
URL: http://jossan-n.blogspot.com
Postat av: Nina - Mitt liv, mina ord!

Ååå tack så jättemycket för din åsikt! :) Funderar faktiskt på att köpa den, eftersom alla andra tycker den är så fin. Haha, nej, jag faller inte för vad andra tycker. Men börjar se själv nu att den är riktigt snygg! :)

Nelly.com har blivit en av mina absolut favoritsajter nu (^_^)

2009-08-13 @ 21:47:43
URL: http://ninajag.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0