hipp hipp hurra för...

sanna, som fyller hela 10 år idag, min lilla, lillasyster blir ju stor!! ;) jag, freja, mamma och pappa har uppvaktat henne hela dagen lång ;) och vi började redan klockan 7 då vi kom in med presenter och fika till hennes säng. presenterna bestod mest utav konståkningsgrejjor eftersom sanna vill bli isprinsessa :D men av mig fick hon 3 par örhängen och två böcker, men även en specialgjord tårta (bilder kommer senare) som vart väldigt god!! :) senare på kvällen såg vi en film som sanna hade beställt, den hette isprinsessan (kanske inte så konstigt att hon valde just den XD) iaf så var filmen riktigt bra, rekommenderar den ;) kram på er allihpa<3
lilla söta sanna <3

Kommentarer♥
Postat av: SANNAH

OH! Tack för din supergulliga kommentar. Blir så himla glaaaad!

2009-08-05 @ 23:52:25
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Pia ♥

sv, varsågod :) Ja det blir jättekul att flytta dit!

Grattis till din söta syster!♥

2009-08-06 @ 09:25:37
URL: http://piakristina.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0