fredag och helg!!!

ja, nu har jag gått en vecka i skolan, på hedbegska hv inredning och design. Det har varit en kul och lite förvirrande vecka, det är ju en helt ny skola och andra klasskompisar. Det mesta är faktiskt annorlunda och dessutom så kände jag ingen där jag började. men allt har faktiskt gått väldigt bra och nu känns det som jag känt alla i flera veckor ;) vi är 14 stycken tjejer i min klass och i paralellklassen är det typ 20 tjejer, så det är bara tjejer överallt XD men det är rätt skönt faktiskt ;) jag var lite osäker när jag började och trodde att jag kanske skulle få gå omkring ensam i skolan, men så blev det inte för vi i klassen började prata med varandra direkt så ingen är ensam :D men jag saknar ändå mina gamla klasskompisar jättemycket!!! det känns så konstigt att inte få träffa dom varje dag :( men jag ska faktiskt iväg och träffa stina och sofia nu och ta igen den här veckan genom att se på film :D ska sticka iväg om ca en kvart, så tänkte bara visa upp resten av shoppingen (sthlmshoppingen alltså XD)

tröja från hm 99 kr

skärp från hm (hörde till kjolen som är nedanför)

kjol från hm 249 kronor :)

tygskor från skopunkten  :D 200 kronor

väska (bag) från hötorgen i sthlm ;) 149 kronor :D

svarta pumps från skopunkten 200 kronor :D

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0