dålig uppdatering

nu har jag varit lite dålig på att blogga ett tag, men nu är jag igång igen ;) snart ska jag lägga in lite bilder på saker jag bakat :) tänkte bara snabbt berätta om gårdagen. jag, michaela, stina och sofia var på selånger marknad. kom dit vid halv 8 nångång och sen gick vi omkring och kollade på allt som man kunde köpa, när vi gått några varv och kollat in allt så bestämde vi oss för att köpa remmar, men när vi väl skulle köpa så fick alla beslutsångest, men det slutade med att jag, stina och michaela tog en varsin rem med banan och jordbuggssmak (alla tog en likadan fast det fns typ 20 sorter XD) och sofia tog ingen alls ;) när vi gått några fler varv så köpte vi oss en påse chips och delade på. när chipsen var slut så ville michaela och stina åka karusell, så dom köpte biljett och valde den absolut värsta karusellen. jag och sofia ville inte åka så vi tittade bara på, men det var nog tur, jag hade nog svimmat, för både stina och michaela tyckte den var läskig XD sen gick vi väll lite till och träffade lite folk som vi kände. när vi gått en typ miljon varv började vi bli lite trötta, så vi åkte hem :D så det var min kväll.

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

SV: Tack så jättemycket:) Det gör vi :P Tihi

2009-08-16 @ 19:10:53
Postat av: ANNA PEDERSEN

svar: ja verkligen jättesöt! :) åh tusen tack, vad gulligt av dig! :D

2009-08-17 @ 12:23:47
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: PhotoByTherese

Sv: Taaaaaack! You made my day :) Skrivit ett inlägg om dig! ^^ Titta om du vill :D <3

2009-08-17 @ 15:57:17
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: tack så jättemycket, vad glad du gör mig! :D

2009-08-17 @ 19:03:41
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0